Khamis, 18 Jun 2009

sape tak teringin weh!!


Silalah terliur dengan gambar dibawah ini ye.. MUHAHAHAHA (gelak jahat sambil pegang pinggang)







































memang lavish betul penangan duduk kampung ni weh! - kat pekan batu lima ni ada lebih kurang 4-5 kedai macam ni.. hohoho

ye, akhirnyaaaa.. dapat juga durian kampung.. haritu ada sekali beli durian siam punya la hampeh!! kali ni dapat durian jun.jung, kedah.. weeehooo.. kami tak beli yang longgok punya, beli yang sebiji 5 hengget.. sebab takut tak sedap.. yang ini semua sedap!! isi ada kuning, ada putih.. lembut.. nyum nyum!

malam tadi belasah depan tv.. ingat kut aiman teringin la nak rasa, sekali budak kecik tu buat muka.. huhuhu.. agaknya akak nurseri dia pernah la kut bagi dia rasa..

gambar belasahan malam tadi tidak diambil.. sebab maluuuuuuuuuu.. kami laki bini mengadap durian bagai tak hengat!! baki durian telah selamat menjadi kuah dan siap dibawa ke ofis dan diberi sikit pada akak2 yang menjaga aiman..

kepada babah, ala, weekend ni kami upkan sikit lagi bagi abah lebih jeles.. ye, kami akan ke the ultimate place of durian!! BALIK PULAU!!! weewooo!!! papa, siapkan poketmu, bakal kopak le weekend ni..

durian semalam habis RM25 hengget - dapat la 5 biji saiz besar.. burrrpppp.. alhamdulillah, sedawa durian nih! ahahaha


Tiada ulasan: