Jumaat, 16 Mei 2008

kerja menge'tag'

sebelum apa2 kita bubuh ni dulu

Eight Random Facts/habits About Yourself

The Rules :1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog

Biar aku tag orang dulu.. hehehe..

8 Facts about me:
  • Suka dengar muzik.. tp paling menyampah dengar hip-hop sebab tak faham ape jenis muzik tu.. tp sebab harris suka, kena la pekakkan telinga.. dan geli dengar muzik dangdut.. hehe
  • Sangat suka organize/ planning.. berila apa sahaja peluang untuk mem'plan', pasti akan dibuat bersungguh.. sama ada jadi atau tidak, itu belakang kira.. haha
  • Suka menghabiskan waktu depan computer.. kalau idak mesti la tak buat kejadah ni kan?
  • Suka kacau2 orang time tidur.. ini termasuklah nana (adik), aiman (anak), harris (suami), arwah emak dan ramai lagi.. haahhaahahahha *evil laugh*
  • Suka membebel dan berleter.. kalau tak percaya tanya la semua orang disekeliling gue..
  • Sangat lemah bab melipat kain serta menggosok kain.. sebab tu dapat bajet tambahan untuk hantar kain ke dobi setiap bulan.. hahaha
  • Mandi dengan begitu pantas sekali.. Selalunya dalam 5-10 min aje.. paling lama 15 min.. tu pun sebab belek2.. hahaha..
  • Suka bila semua orang suka dengan saya.. hehehe.. salah ke??

Dengan itu saya tag: Kak Aishah, Nana, Anis, Kak KC, Zeti, Dongan, Kak Yan dan Ruszia.. hehehe..

4 ulasan:

Makcik Runner berkata...

hisyy...akak pon tak ske lipat baju ni...bohsan laa

err...tungguuuuuu!

sya amran berkata...

ahahahah
tag aku yerr????
:p

nnt aku hapdate yerp :)

Makcik Runner berkata...

i've done the tag. check it out...

aishah zaharin berkata...

awat sunyi jek blog nih?