Khamis, 8 Mei 2008

aiman 8 months!!


whew.. aiman semalam genap lapan bulan.. huhu.. memang hebat sungguh penangan anak laki ni.. aiman memang aktif.. tak kira la kaki tangan dia sampai lah ke mulut dia (sama cam mama dia lerr) hobby baru aiman main panjant2. semua dia boleh panjat.. terutamanya mama n papa.. mulut dia skang ni asyik sebut mamamamamamama papapapapapapapa.. hehehe.. seronok tengok keletah dia..
update perkembangan aiman:
  1. aiman dah boleh duduk sendiri.. comel.. terutamanya dalam play pen dia.. berguling2 pastu duduk.. hehe
  2. aiman suka makan.. semua benda pun boleh telan.. kecuali benda masam! dia x suka..
  3. aiman suka memanjat.. orang, kerusi dsb.. dah tergedebuk beberapa kali.. seriau!
  4. aiman dah ada 4 gigi. 2 gigi bawah dan obvious sangat, 2 gigi atas belum keluar abis lagi.
  5. aiman sangat suka mandi.. kalau dia mandi, mama dengan papa atau sesapa saja yg mandikan dia kena mandi sekali.. hehehe
  6. aiman kenal botol susu dia ngan puting dia sendiri..

hehe.. nanti mama update lagi.. gambar kat atas aiman makan ngan tok ayah, wancu nana ngan mama papa di dome klcc.. wancu belanja.. thank you wancu.. aiman love you

1 ulasan:

.:: strips & polkadots ::. berkata...

quoting uncle chu's words

"knape muke aiman tu macam x
percaye?"


hahaha *rotfl*