Isnin, 17 Januari 2011

Licin menciutkan!

*baca gaya iklan sunlight gitu

harini hari pertama mama bawa basikal atas ais.. ye weh!! atas ais!! malam tadi heavy snow so pagi ni penuh snow atas jalan.. sebab kena p kelas awal, maka mama try la buat2 ala superwoman bawa basikal gitu... verdict? NGERI.. muhehehehehhe.. sebab licin dan kena lebih hati2 maka lambat juga ku sampai ke kelas..

tapi syukur juga bawa basikal sebab kalau jalan kaki sahaja alamatnya basah la kasut ku itu.. elaun oh elaun, sila la masuk cepat sikit.. nak beli kasut snow.. hihihi.. masa jalan atas ais kena lebih hati2.. licin tak hengat.. silap haribulan tergelincir sapa nak tengok emak bear jatuh gedebuk bap atas jalan? maluuuuuuuu nnoookkkssss

harini mama ke lab semula.. dah mula sihat balik kecuali batuk2 sikit n selesema.. segan banyak hari tak mai lab..

selamat berminggu baru korang.. kerja rajin2 ok.. mama kena ngadap tuan sensei minggu ni.. kalau tak jumpa juga minggu ni makanya ke laut la research ku.. takdak hala tuju.. huwaaaa :(

4 ulasan:

ishahannah berkata...

wow!adventure nya bw beskal atas ais..mcm dlm tv tu ek? hehe..get well soon kak mast..take care

Oyis berkata...

hati2 jln atas ais. mmg perlu beli snow boots huhu

mast@work berkata...

lin, tq dear
oyis, seram semalam.. ahaks

aNiS tHe BumbleBee berkata...

takutnya naik basikal atas ais.anis naik basikal atas tanah elok2 ni pon tunggang langgang...hihihi!