Khamis, 27 Januari 2011

emak cakap

nengok retis dua orang tu pelik betul berebutkan lelaki.. malu la.. awak tu perempuan.. dulu2, arwah emak selalu pesan, benda kalau belum betul2 confirm dapat jangan la kecoh2.. kang kalau terlepas macammana? haa.. ni la jadinya.. pung pang pung pang dah satu mesia tau ko cinta la, kawin la, cerai la, ditinggal la.. malu ok.. mana letaknya kehormatan korang sebagai perempuan ek..

yang lelaki pastinya bersorak sebab dua perempuan berebutkan dia.. eee.. malunya..

cuba la jadi perempuan yang baik.. sebab perempuan yang baik itu untuk lelaki yang baik.. vice versa..

dah, merepek dah ni

3 ulasan:

ishahannah berkata...

betul tu..tp selalunya tgk,org ni belum betul2 confirm dah satu dunia tau..tup2 tiba2 x jadi..bt malu je.

ucufan berkata...

betul la... naik menyampah pun ada dah.. aku ni minat gak si pasah tu.. sebb aku pernah nampak depan2.. cun gitu.. tp bila nak tunjuk mesg segala bagai.. naik meluat aku.. abg jejai jugak yg glamer.. abanggg.. nak saaainnnn!!!!!

FAM berkata...

dulu-dulu cakap lelaki itu pakai cap jadi cute. skrg asshole. hahahaha

kesiannnnn